2011. május 1., vasárnap

… mit is írhatnék ide… Folytatás :):)

Miután már Csilli is utalt a nyaralás további részére ezért innen folytatnám. Szóval, ez a 12 napos pihenés, amit június végén engedélyezek magamnak nemcsak Miami-ról fog szólni. Egy nagy álmom válik megint csak valóra… Ugyanis Miamiban partyzni készülünk nem pihenni, de úgy voltunk vele azért pár nap nyugalomra is szükségünk lenne… tudjátok kemény meló ez az au pairkedés…. haha. Így mielőtt belevetnénk magunkat a party-k forgatagába elmegyünk 3 napra a BAHAMÁKRA. És most nem viccelek… Nem is tudom leírni, mit éreztem , amikor lefoglaltam a jegyet a neten, ami már kifizetve is van és minden. Tehát semmi sem menthet meg már attól, hogy a Bahamákon süttessem a pocakom a homokban. S ha ez még nem lenne elég mindezt szállodában all inclusive ellátással nagyon jó áron. Rengeteg időmbe telt mire erre a lehetőségre ráleltem. Az ára alapján nem is hittem, hogy ez valóban úgy van ahogy én értem, ezért megkértem host anyám barinőjét, hogy csörögjön már rájuk, hogy mindent jól értek-e. A cég neve discovery cruise line…. ez alapján minden infót megtaláltok a neten. De ígérem a későbbiekben lesz egy link lista a blogom oldalán, hogy könnyen átlássátok, hogy mit hol és hogyan veszek intézek. Ezt úgy is szerettük Csilli blogjában is, hát ezért én is tovább adom az általam hasznos linkek listáját. A nyaralásról még annyit, hogy az eddig említetteken felül az utolsó 3 napot Orlandoban tervezem eltölteni, tudjátok azért ha az ember Floridában jár csak csak illik beköszönni Mickey-nek J. (host anyám meglepett 2 napi ingyen jeggyel ami évek óta ott csücsült a pénztárcájában. Legalább is úgy emlékszik annyi van még a kártyán amit adott, de ezt még le kell csekkolnom egy  Disney store-ban szóval még nem kiabálom el.) Larissa hazamegy szombat reggel majd egy hét után, nekem pedig mivel a host családom nem lesz otthon maradt még 4 napom, így jut időm Orlandora. Úgy néz ki egy másik lány jön majd és csatlakozik hozzám erre a pár napra, de a nyaralás ezen része még nem kidolgozott… így még csak oda jegyem van … nehogy véletlen ott ragadjak...hehe Na tényleg nem hergellek tovább ezzel bennetek…
A múlt hetem vége amúgy úgy indult, hogy nem sikerül valami fényesre több okból sem, eléggé magam alatt voltam. Először nem is tudtam mit kezdjek a helyzetemmel, de aztán végül is megoldódtak a dolgok. Már a csütörtök egész nap maga volt az őrület, mert egész nap jöttem mentem. Egyik gyereket ide vinni, másik gyereket oda, moziba ülni a picivel, mall-ba menni, play date… ááááááááááááá azt se tudtam hol áll a fejem, és még itt voltak nálunk a szerelők (ilyen mindent megcsinálunk a ház körül dolog, valamint kaptunk egy új üvegajtót is, hogy napközben a kutya tudjon nézelődni… nem viccelek) plusz a taksi néni is. Aztán a péntek és a szombat se úgy alakult ahogy én azt képzeltem. Szombaton 11 után kászálódtam ki az ágyból és elmentem futni az edzőterembe… nekem ez mindig jót tesz a kis lelkemnek. .. mindegy, lényeg ami a lényeg hogy mikor Nicky meglátott, azt mondta az nem lehet, hogy nem megyek sehova szombat este, innom kell látja rajtam… hát ez remek gondoltam, ilyen sz..l nem festhetek...Host anyám is tök aranyos volt mert beszélgettünk (amúgy tök jóban vagyunk sokat dumcsizunk, egyáltalán nem főnök alkalmazott a viszonyunk, és azért ahhoz hogy a 3.gyerek legyek a családban már öreg vagyok szóval ilyen baártnő feelinges a viszonyunk), azt mondta úgy örül, hogy megyünk iszogatni a City-be.  Hát gondoltam magamban, ezt se mondta soha az igazi anyukám… hehe. Lényeg ami a lényeg tényleg gyorsan helyrerázódtam agyban és lélekben egyaránt aznap éjjel, megtanultam beer-pong-ozni, megismertem még egy jó fej dél-afrikai csajszit, jóba lettem a pultos sráccal (nem is én lennék, ha nem így történne)… sikerült is reggel 6 után hazaérni.

Röpke két és fél óra alvás után elég nyűgösen ébredtem, de ugye húsvét vasárnap volt. Én is kaptam nyuszi kosarat csokival, apróságokkal és itunes gift card-al. Aztán délután kettőre voltunk hivatalosak anyuka barátnőjénez húsvéti ebéd/vacsi hát valai kettő közötti murira.  Nem volt kötelező mennem, hisz vasárnap volt, de nagyon kedvesen hívtak és így ezt nem akartam visszautasítani. Ja igen és itt akkor meg is jegyezném, hogy itt az ilyen féle visszautasítást nem ugy veszik mint otthon, hogy pl illetlenség vagy valami ilyesmi. Nem itt ha egy ilyen meghívást visszautasítasz azt feltételezik, hogy valami miatt nem kedveled őket, nem akarsz velük egy társaságban lenni… legalábbis én így vettem észre. És minekután itt velem tényleg mindenki iszonyatosan kedves, beleértve a host anyámat, a rokonait és a barátokat is, nem volt kérdés számomra, hogy megyek.

És akkor végre ez a hét (vagyis hogy nálatok már múlthét). Nem mondom azért vagyok néha egy kis elmaradásba, de mentségemre szolgáljon hogy a múlt héten itthon voltak ugye a gyerekek, aztán meg nem voltam jó passzban a hét második részében, ez a hét meg gyorsan elment nagyon…  röviden csak annyit róla, hogy elég hosszú hét volt, mert magamhoz képest mindig későn végeztem… de egy  remek hétvégének
élvezem az utolsó perceit (party,limo, sleepover, frozen yoghurt, beach…áhhh egyszerűen remek) szóval nem panaszkodom… tudjátok szokás szerint részletek a következő bejegyzésben.

pusssssssssz
Dóri from NY

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Bahamák? Már nagyon várom a beszámolót! :) Ez tök jó lesz! :D A képekre is kíváncsi vagyok. Remélem, lesz jó sok. :) Stressz mentes, vidám hetet! :)

    VálaszTörlés
  2. Még az jutott eszembe, hogy ha én itthonról szeretnék foglalni valamilyen repülőjegyet/szállást az említett honlapokon (vagy bárhol, ahol lehetséges, de minden esetre külföldi oldal), akkor mi szükséges hozzá? Vmilyen speciális bankkártya? Remélem, tudsz nekem segíteni. :) Vagy mondjuk Csilli? Te is biztos tudod. :)

    VálaszTörlés
  3. Évi semmi különös dolog nem kell csak egy visa vagy egy master card bankártya... nincs jelentősége hogy honnan utalod a pénzt, de természetesen ha a számlád forint alapú és más pénznemben kell fizetned annak vannak ugye költségei...

    VálaszTörlés
  4. Szia Dóri!

    Nagyon örülök, hogy ilyen jól megy sorod minden téren - tudsz élni, nincs kétség! :):P
    A Bahamás utat Csilli mesélte már, múlt héten volt szerencsém találkozni vele...fantasztikusan hangzik az egész, elhiszem, hogy ennyire várod már - mint én a beszámolód! :)
    Szép tavaszi napokat és minden jót!

    Puszi:
    Vivi

    VálaszTörlés