2011. július 5., kedd

I'm still alive :):):)

Szóval igen.... még élek és mindenkitől elnézést, hogy ilyen sokáig nem jelentkeztem. De június nagyon mozgalmas volt ugyanis Lara most fejezte be a Middle School-t (kvázi általános iskola) és az utolsó két hétben már nem járt iskolába mert csak kb 2 naponta volt egy egy vizsgája... ami számomra azt jelentette, hogy egész nap dolgoztam... de végül is jól megvoltunk nem volt gond. Azt hiszem ő most kezd felnőni, ugyanis nem voltak vitáink,mindig mindenhol időre ott volt, tanult ha kértem... Hát majd meglátjuk, hogy alakul a nyár, mert azt ugyanis együtt töltjük végig.:):)
Mindezek mellett Emily-nek rendes suli volt házi feladattal és mindennel,szóval busy-busy napjaim voltak.
A hétvégéim természetesen szabadok volt mindemellett, de azt nem szeretem itthon tölteni... mindig úton vagyok. Dehát ezt már tudjátok, hogy sose tudok megülni a hátsómón:):):
Röviden összefoglalva (hisz olyan rég volt már):  voltam a Mermaid Parade-n, amikor is a new yorki-ak a nyár kezdetét ünneplik Coney Island-en, sétalgattam éjszaka a Brooklyn Bridge-n, kiültem olvasni a High Line-ra, Larissaval kibeszéltük az elmúlt majdnem fél évet a Herald Square-en, valamint meglátogattam Betti-t Croton Harmon-ban (mesés hely a Hudson River partján), ahol nem mellesleg vettem pár magyar órát, ugyanis Betti szerint magyartalan lett kicsit a magyarom és túl gyorsan beszélem.... szóval ezt helyre tettük egy hétvége alatt:)...
És hát a fő ok, ami miatt nem jelentkeztem egy ideje, az az hogy tegnap éjjel érkeztem vissza New York-ba életem legmesésebb nyaralásáról. Még most is kiráz a hideg, és remeg a kezem amikor leírom, hogy hol is jártam az elmúlt 11 napban... Bahamák - Miami- Orlando... egytől egyig mesés helyek. Sose felejtem ezt a 11 napot... és a héten 3 külön bejegyzésben megpróbálok nektek beszámolni mindenről, és a képek is jönnek hamarosan...

rövid időn belül jelentkezem megint... és ígérem nem lesz több ilyen hosszú kihagyás.:):)

pusz from New York :):)

5 megjegyzés:

  1. Éljen! Visszatértél! :) Nem kicsit várom már a nyaralós bejegyzést. De már vhogy csak kibírom. Azért siess kérlek! :) Jó visszatérést a new york-i hétköznapokba! :)
    Gyerekek nem mennek táborba?

    VálaszTörlés
  2. Juhúúú, végre itt vagy! :D Nagyon-nagyon várom már a nyaralós bejegyzést. Gondolom, hogy egy életre szóló élményben volt részetek :)

    Szép hetet és csodás new york-i nyarat!
    Puszi
    Vivi

    VálaszTörlés
  3. Na véééééééééégre! Már azt hittem elvittek a cápák :P Várom a beszámolót!!!

    Pussz
    Linda

    VálaszTörlés
  4. Várom a beszámolókat nagyon :)
    Pusz form Hungary :)

    VálaszTörlés
  5. VÁRJUK VÁRJUK!!!KÉpeket is!!!

    VálaszTörlés