2011. június 7., kedd

Micsoda két remek hétvége… mellesleg egy szar hét, de ezzel nem foglak untatni benneteket :)


Először is akkor kezdeném a Memorial Weekend-en történtekkel.  Ez volt az első igazán meleg hétvége, amit egyébként hétfőn meg is ünnepeltem azzal, hogy megmártóztam az Atlanti Óceánban… na de erről majd egy kicsit később. Szóval pénteken este mentem be a City-be Amela barátnőm elé, aki nálam töltötte ezt a 3 napos hétvégét… (és amúgy a most 7végét is). Miután taliztunk  lógtunk egyet még a Times Square-en…  (FB pajtások kaptak is ízelítőt belőle.. lol). 
a Times Square éjfél után :)... this City never sleeps

Elég későn értünk haza és utána még dvd-ztünk szóval gondolom nem kell mondanom, hogy nem ment korán és könnyen a felkelés.  Délután 3-ra a Central Parkba voltunk piknikezni páran au pair-ek. Iszonyatosan jó ez a hely… komolyan mondom, ha tehetném, szerintem minden nap ide járnék. Imádtam a sok zöldet a röplabda pályát az embereket… mindent. És ahogy ott táncolnak a park közepén görkorival, na hát az megint csak nem semmi. El szerettünk volna menni csónakázni is egyet de nagyon hosszú volt a sor… szóval majd egy másik alkalommal. 
itt bármit megtehetsz....
 Nicky-vel


Ezután elmentünk Amelával egy shopping körútra, melynek köszönhetően megszabadultam nem kevés zölhasútól…  (mert itt tényleg zöld... haha), de hát ilyen is kell és amúgy is be kellett ujjítani pár nyári rucit. Egyébként pedig ahhoz képest, hogy shoppingoltunk vagy  5 órán keresztül, nem is költöttem olyan sokat. És közben pár épet is elkattintottunk.


Természetesen haza már megint csak olyan hajnali 2 felé keveredtünk. Vasárnap délelőtt elmentünk megnézni Amelával az állam egyik leglátványosabb air show-ját, amit minden évben megrendeznek a Memorial Weekend alkalmával. Nagyon szupi volt ilyet is látni végre élőben…és hát mégis csak a beachen-voltunk. Amúgy én pl ezt imádom még magában New York-ban mint államban a leginkább…hogy itt nekünk mindenünk van:, CITY-nk absolutly nagybetűvel, és nem is akármilyen, és gyönyörű tengerpartunk. És még egy csomó csomó minden elérhető távolságban van… azt azért ehhez hozzátenném, hogy itt a közel és messze kifejezések más értelmet nyertek. Szóval air show Johns Beachen (igen, jól emlékeztek ez a serial killer-es beach, ahol a 8 hullát találták tavaly télen és tavasszal ) remek program volt. 




Után megint csak City. Be kellett vinnem Emily ipad-ját az Apple Store-ba, mert nem tölt így ott eltöltöttünk vagy egy jó órát. Be is szereztem gyorsan pár klassz új ingyenes application-t… haha. Utána aztán lófrálás föl és alá…ezt még mindig nem tudom megunni , és egy fincsi vacsi a Bryant Park-ban. Hétfőn pedig igazi beach-es napot tartottunk. Égetett a nap (de én nagyon élveztem... főleg ugye, hogy átvészeltem itt életem eddigi leghosszabb és leghidegebb telét) és annyian voltak a Johns Beachen, hogy komcsiból mondom nekem  olyan érzésem volt mintha az állam összes lakója ott tobzódott volna. Bár elég hideg volt a víz , spec úgy éreztem magam mintha beültem volna a fagyasztóba, ez sem akadályozott meg abban (és sok más embert sem) hogy idén először megmártózzak az Atlanti Óceánban. Megszereztem a hétvégének köszönhetően a nyári alapszínem is  Este aztán Amela hazament. A fél hatos vonatra vittem ki én pedig még csatlakoztam a host családomhoz és a rokonokhoz egy kis grillezésre a hátsó kertben. Amúgy úgy volt, hogy elmegyek Amelával a City-be, de mikor jöttünk hazafelé a kocsim ablaka lent ragadt és nem lehetett utána felhúzni (így nem mertem az állomáson hagyni), ezért nem tudtam vele menni. és spec ezzel el is kezdődött a hétköznapi rossz szériák sora. 
De mint ígértem nem fogok ezzel senkit untatni legyen annyi elég, hogy nincs tökéletes host család, és ha a host anyád feszült napokat él meg a melóban annak tuti valaki megissza a levét. Hát mivel ugye az én esetemben „single mom”-ról beszélünk így ez csak én lehettem és a gyerekek. Volt is bonyodalom a héten és óriási botrány (ennek szerencsére csak hallgatója voltam, nem volt közöm a témához), ami megalapozta az alaphangulatot… de hagyjuk is ezeket a negatív dolgokat… meg már amúgy is túl vagyok rajtuk. Rossz hét volt és ennyi.
Csütörtökön megejtettük Nickyvel a szokásos joggingunkat a parton és sokat dumcsiztunk... szegény épp a lelki szemetesládám szerepét kapta arra a napra. De amúgy is mindent megbeszélünk egymással és már ha meglátjuk egymást tudjuk ha a másiknak valami problémája van, szóval nehéz lett volna neki azt mondanom, hogy hű de happy minden. Én még visszamentem pénteken is a partra, futni egyet. De vittem magammal fürdőrucit és a könyvemet is amit épp olvasok… szóval jogging majd poci süttetés a homokban... Had ne mondjam jó hatással volt a hangulatomra. Este megint mentem a City-be Amela elé, mert szombaton ő is jött velünk a Six Flags-be (ez egy hatalmas vidámpark  féleség NJ-ben) és korán indult a buszunk Manhattan-ből.  OMG, de jó volt… szükségem vol igazán egy jó kis FUN-napra… és hát megkaptam. Szuperabbnál szuperebb hullámvasútak, és egy csomó minden egyéb. Sajnos csak a park kb 1/3-ára volt időnk egész nap (de a legjobb és legvadabb dolgokra persze felültünk)… 


így eldöntöttük, hogy benevezünk  szezon bérletre és bejárjuk az egész parkot, mindenre legalább vagy még 2-szer felülünk, elmegyünk a Waterpark részbe és megnézzük a Wild Safari-t is. 
Estére már alig éltünk, mikor jött a busz, ami lerobbant útközben. Igen, ilyen előfordul még a nagy USA-ban is. Több mint egy órát vártunk a felmentő seregre… De így lekéstük épp  a vonatunkat Long Island-re is… újabb egy óra váraozás a Penn Station-on hajnali egy és kettő között. De ez spec szórakoztató volt ugyanis vettünk kávét és kaját, és leültünk egy oszlop köré és csak figyeltük az embereket. Miután szombat éjjel volt így tele volt a hely „drank pepole”-al… jó kis ingyen mozink volt, gyorsan elröppent az az egy óra.
Vasárnap elég későn keltünk és hát nem pihentük ki magunkat, úgyhogy úgy döntöttünk Amelával, nem vágyunk mi azanap semmi másra csak a Central Park zöld füvére. Délután kettőre már kinn is voltunk.  Néztük egykis baseball-t, sétáltunk aztán kifeküdtünk a Green Beach-re. (ez egy hatalmas füves terület a park egyik részén). 




Annyira- de annyira jó ez a hely…. Tudom lehet azt mondani, hogy csak egy park és bárhol lehet feküdnia  fűben de ez valahogy más… leírhatatlanul, elmondhatatlanul és utánozhatatanul… mert ez a CENTRAL  PARK itt NEW YORK CITY-ben az én kis világom közepén.:):):):)

millió pusz Neketek otthonra
D

ps: a képek ízelítők nem sokára töltök még fel többet is a képtárba.

2 megjegyzés:

  1. FB pajtások:D Jót nevettem ezen!!!:))))

    Olyan jó olvasni téged!És én szívesen olvasnék a sötét szürke unalmas szar hétköznapjaidról is!!!Bár van h jó nem fel eleveníteni! De nyugodtan írj róla, mert engem érdekel!

    Nagyon teccenek a central parkos képeid!!!Már alig várom, h ott legyek és együtt bolyongjunk!

    Puszillak

    VálaszTörlés
  2. Juca:elég szarok voltak... sokat dolgoztam, és napközben sem voltam szabad, mert minidig kitalált a host anyám valami intézni valót, este későn végeztem... és hát mi nem számolgatunk órákat, így nem jár több pénzzel sem...és volt egy kisebb fight-unk is... de ezt majd személyesen szóban. Amúgy ilyenek mindenhol megesnek a napi élet részei...
    Már számolod nagyon a napokat????

    VálaszTörlés