2011. február 17., csütörtök

Shopping, tervezgetés és Central Park at the weekend!

Szóval, folytatva a korábbi bejegyzést… igen túl vagyok az első shopping körúton. Rám is fért már a dolog, mert 23,5kg limitált bőrönd súly eléggé korlátozta a kihozható ruhák számát. Azonban mivel otthon rengeteg ruhám volt és kb minimum 5 zsáknyi ruha közül válogattam minden reggel itt nem esett olyan jól, hogy mindig csak 2 vagy 3-ból választhatok… Így megkértem Larissát, hogy mutassa meg nekem, hogy a környékben hova jár vásárolni, ha az au pair zsebpénzhez mérten jó de olcsó cuccokat szeretne venni. Már ugye van egy bolt, amit nagyon megkedveltem a Forever 21, de most ez a Marshall’s-al bővült valamint a Mandee-vel. Nem költöttem sok pénzt de azért beújítottam pár új rucit… és már amúgy is rám fért egy kis shopping. Na nem azért mert depis lennék vagy valami, egyszerűen csak imádok vásárolni járni… néha nem is veszek semmit csak járom az üzleteket. Spec most vettem, de ezekre a dolgokra szükségem volt…. hehe. Csak hogy az árakról is ejtsek egy szót, az új farmerem 7$ volt, mert itt az akció az tényleg akció… és hát beleszerettem sajnos egy adidas pulcsiba…. na azért már 24$ hagytam ott… de nagyon megtetszett nem tudtam otthagyni. Na mindegy összességében 2 nagy szatyor ruhával tértem haza… Jó kis felüdülés volt már ez… és mi más dolgom lenne napközben mint egy kis pénzt költeni néha :)
 Victoria's Secret
 

Visszatérve ugye a 7végére. Szombaton nagyon rossz idő volt egész nap fújt a szél és lógott az eső lába, meghát amúgy is hajnalban értem haza a Cannosból, így most először igazán punnyadósra vettem a figurát a hétvége egyik felében… nem voltam sehol egész nap, csak délután amikor kicsit jobbnak tűnt az idő, mentem el egy sétára a környéken. Nem szeretek egész nap a lakásban ülni ha nem muszáj egy kicsit mindig kidugom a nózim… néha csak a környéken sétálok, máskor be beülök a kocsiba és talizom a csajokkal egy kávéra vagy ilyesmi… mint majd ma is. Találkozom egy német (nem meglepő gondolom) lánnyal, aki szintén a clusteremben van de még nem tudtunk összefutni.

Szombat este hívtak megint a német lányok bulizni a La Pomme-ba de nem nagyon volt kedvem menni,  mert vasárnapra nagy sétát terveztünk Larissával a Central Parkba és nem akartam megint reggel 6-kor hazajönni… és hát ugye a héten már költöttem nem kevés pénzt nem akartam többet. Tetszett otthon a Csilli féle ötlet, hogy minden héten 100$ legalább félreteszek, utazásra meg ilyesmikre… és ezt tartani szeretném. Főleg, hogy suliba is akarok járni itt Rockville Centre-ben és arra azt is be kell fizetni márciusban…ugyanis a hostanyám már befizetett a Monreal kurzusra ami 385$ volt … de én nyelvet is szeretnék tanulni, így ahhoz már saját zsebből is hozzá kell majd járulnom. Na szóval no buli szombaton, hanem inkább átmentem Larissához dvd-zni. Megnéztük a The King speech című filmet… és tervezgettük, hogy mikor hova megyünk… merthogy lassan jön a tavasz lehet végre majd jönni menni. Kinéztük márciusra Bostont… de még nem fixáltuk le az időpontot, hogy melyik 7végén megyünk. 
Kb 11 körül értem haza… még így is megelőzve host mamit. Ja igen azért jó olyan családhoz menni ahol nagyobb gyerekek vannak, mert lehet őket pár órára egyedül hagyni. Ugyanis a host anyám is elment vacsizni a barátaival a környékre és simán itthon hagytuk a 2 gyereket egyedül… nem kellett nekem  se dolgozni. Ez ugye kisebb gyerekek esetében nekem off-al járt volna szombat este.

Vasárnap délelőtt aztán irány a Central Park és NCY. Nem tudom hogy ezzel a látvánnyal be lehet-e telni valaha is. 
                                            a Central Parkban
Furi mert már nem csak csodálatot érzek, mikor sétálgatok Manhattanban, hanem valamiféle jó érzést is, hogy milyen jó is itt lenni. Már túl vagyok az első sokkon és tudom igazán élvezni ezt a dolgot azt hiszem. Szóval pár órát eltöltöttünk a Central parkban, majd a 5th Avenue-n visszasétáltunk a Times Square-ig. Nem volt rövid, de szép idő volt… és nézelődtünk.  Komolyan mondom olyan volt tisztára mintha egy filmbe csöppentem volna. Gyönyörűen sütött a nap, jöttek mentek az emberek ki és be a szállodákból és az apartmanokból,a londinerek ott ácsorogtak az ajtókban,  száguldoztak a sárga taxik… és ott sétáltam közöttük. Hihetetlen! Megmondom őszintén azért megfordult a fejemben a milyen is lehet itt élni gondolat… Kinézel az ablakon a Central Parkra….elépesztő.
És akkor ugye még nem említettem a 5th Avenue-n sorakozó boltok listáját… amiből csak pár... igazán a teljesség igénye nélkül: Gucci, Versace, Tiffny, Apple Store…. 
                                            az Apple Store előtt
                                                                 
                                                             Larissa at the Disney Store (mert ide is benéztünk :) )


és, hogy ne legyen már ez a bejegyzés durván csajos és shoppingos voltunk a Szent Patrik Székesegyházban is. Gyönyörű belülről, és nem csodálom, hogy nem egy híresség tartotta már itt az esküvőjét.
                                            Szent Patrik Székesegyház

A hosszú séta után meg is éheztünk és Larissa mexicóit szeretett volna enni, és mondta, hogy mutat nekem egy jó kis olcsó mexicói kajáldát… Így megettem életem első mexicói burrito-ját egy mexicói lánnyal NCY-ben… nagyon fincsi volt, azt hiszem rá fogok szokni a dologra. Persze azért még betértünk a kedvenc muffinozós helyünkre, ahol istenien lágy és krémes a muffin, hogy vigyünk magunknak a vonatra. Aztán irány a Penn Station és haza. Ma én voltam kocsival, úgyhogy Larissát gyorsan hazavittem és mentem haza. Este még megsétáltattam egyet Taffy-t… majd nekiláttam sorozatot nézni a kis ágyikómban. A Vampire Diaries-t nézem most és az Off the map című sorozatot esténként ha van kedvem és időm. Ez egy olyan este volt… és egy újabb „jó hogy itt vagyok hétvége” zárása.

Millió pusz

Dóri

p.s.: próbálok majd mindig mindenről rakni fel képeket a galériámba innentől fogva... :):).

3 megjegyzés:

  1. Szia Dóri!

    Hát, akárhogy is nézem, ez egyre jobb! :)
    Rendesen kihasználod, hogy kint vagy, sok a program, ismerkedsz, mindig úton vagy, tényleg méltó utódja vagy Csilliéknek! :)
    Döbbenetesen jók a képek is!

    Vigyázz magadra!
    Puszi
    Vivi

    VálaszTörlés
  2. Dóri, annyira örülök neked!!! A Central Park egyre szebb lesz ahogy jön a tavasz, nyílnak a majd a virágok, szép zöld lesz minden. Ha addig nyerek a lottón, akkor kimegyek és meglátogatlak! Mondjuk nem ártana vennem egy szelvényt és kitölteni :)
    Még sok ilyen napsütéses hétvégét kívánok az évben! Ha esik az eső, akkor az hétköznap essen! :)
    Puszillak

    VálaszTörlés
  3. Köszi Csajok!!!!!... és jó lesz Csilli ha feladod azt a lottót :):):)

    VálaszTörlés