2011. március 2., szerda

Néha felettem is vannak felhők, de tudom… utána mindig jön a várva várt napsütés /part 2

Ott hagytam ugye abba, hogy pénteken a végét járta már a türelmem… Emily egész nap nyűgös volt, az esti buli miatt. Képtelenség volt vele bármit kezdeni… és a legnagyobb baj az volt, hogy a family room-ban nem is tudott játszani, mert ott aludt Lara vagy délig. (a barátnői olyan fél 10 felé már elmentek). Mindezt tetőzte a takarítónő jelenléte… akiből kicsit sok volt. Hol is kezdjem… tényleg nagy volt a rendetlenség és a kupi a konyhában és a nappaliban, de én próbáltam neki segíteni, ami hozzáteszem, csak az én jófejségemen múlt… ugyanis a takarításért ő kapja a pénzt nem én. Így is host anyám szerint sokkal tisztább a ház és angyobb a rend amióta én velük lakom (látod anya!?... remélem most büszke vagy rám… az én rendetlenségem itt felér már a renddel :) ). Tényleg miután a nagylány felkelt felvittem a helyükre az ágyneműket, összeraktam a bútorokat, a konyhában az összes maradékot elpakoltam… de ez nem volt elég. Amúgy csak hogy tudjátok ezeken a napokon mikor ő jön én nem nagyon csinálok semmit… sőt ha lehet úgy alakítom, hogy itthon se legyek. De ezek után mindig úgy alakítom, ha tehetem az biztos. Nem hazudok kb óránként volt valami nyüge. Csak pár példa: beejtette az mp3 távirányítóját a szekrény mögé, de ő nem látja hol van  nem tudja mi legyen. – hát fogj meg anyám valami vékony dolgot és piszkáld ki; pakoljak be a mosogatógépbe (mert ő kiszedett mindent ugyanis minden héten berakja a gáztűzhely tartozékait), neki nagyon sok most a dolga, és pakoljam is majd ki…- persze semmi gond, de a fizud melyik részét kapom meg; valamit elnyomkodott a száríton, mert nem volt rajta szemüveg nézzem meg és indítsam el…-hát, mi vagyok én szerelő?... ne ez a szárítós dolog egy külön story, ugyanis akkor sikerült beindítanom… de aztán tönkre ment és este persze ezt is nekem kellett a host anyámnak tálalni. Kösz Olga (a taksi néni)!!! Na mindegy elmondtam mi történt a szárítóval…végül nem sikerült megjavítanunk, így holnap jön a szerelő, akinek csak a kiszállási díja 85 $.   
És végre jött a napsütéses része a héten… yupppeeee
Délután e-mailezésbe kezdtünk páran, hogy kéne valamit csinálni este, elmenni vacsizni vagy ilyenek. Bár nem a kedvenc progim a vacsis kiruccanás de muszáj volt kimozdulnom és talizni valakikkel, és ha megint nem megyek ahogy a múlt 7végén nem mentem (mikor ugye beteg voltam én is és a GPS-em is), nem fognak hívni akkor sem amikor épp mennék. És mire költsek ha nem szórakozásra...Szóval gyorsan összekaptam magam és irány a Cheescake Factory! Mert akkor már ha egyszer kajálni akarnak menni, azért próbáltam olyan irányba terelni a dolgot, hogy legalább életem első igazi cheescake-ét megehessem. Isteni volt…. sose felejtem el, és sokszor megismétlem még az biztos. 


 Még jó hogy vettem egy edzőterem bérletet, mert 1200 kcl volt az esti kis cheescake-m  Hehe...  A csajszit akinek nincs kocsija felvettem és haza vittem.(Ja igen mükszik vére jól a GPS-em, szóval simán eljutok már bárhova itt a környéken... végre, ezt nagyon imádom)
Vicces, de olyan jó kedvem lett egyből, hogy egy kicsit elszabadultam… megettem a sütim, autókáztam, dumcsiztam a csajokkal… és mintha megváltozott volna az egész világ. Míg egész héten kicsit olyan egyedül éreztem magam, péntek este mintha megint minden megváltozott volna.  Ezen felül megint kapcsolatba léptem 4 új au pair lánnyal akik itt laknak/illetve fognak lakni Long Island-en. Egyikük nagyon közel hozzám. A hétvégén érkezik!!!
A szombat esti bulizás nem jött össze, de nagyon szuper napom volt. Reggel elmentem aerobic-ra, aztán utána haza… egykis FB  (mindenkitől elnézést, akinek nem írok, vagy válaszolok a message-ére vagy az e-mailjére egy napon belül, de nem vagytok elfelejtve csak néha busy az on line és az off line életem) Meg is beszéltük Natalie-val, hogy együtt bemegyünk akkor NYC-be délután, mert minek üljünk otthon és ő már itt van egy hónapja és még nem volt, benn. Persze neki sincs kocsija, így őt is én vettem fel… Nem lakik olyan közel kb 15-20 perc, így a kocsimat az East Rockaway-i vasúton hagytam. Kicsit újra jártuk a Ground Zero környékét, és beszabadultunk a Century 21-ba again.  De eljutottunk a Wall Street-ig és megnéztük a tőzsdét… és sétálgattunk a down town-ban főleg a financial district részen.
                                                                imádom ezt a kettősséget

                                                    ....és akkor pár kép a Financial District-ről




Tök jó volt. Kicsit én voltam az idegen vezető, Natalie pedig az angol tanárom… Ő Dél- Afriában kiskora óta szinte két nyelven tanult, mert sok tantárgyat már az általános iskolában angolul tanultak, szóval tök jó az angolja, és amit nem értettem el tudta magyarázni. Amire szükségem is volt.
Este ugyanis nekivágtunk a TQ-nek. Hát furi dolgok történnek arra felé... Belebotlottunk két ilyen nem is tudom minek nevezzem őket… vallásos csoportba vagy ilyesmi. Az egyik Group-nál a Bibliából olvastak fel, és azt magyarázta a muksó, meg vitázott az arra kapható járókelőkkel. A konfliktus tárgya, először az volt, hogy a Bibliában benne van, hogy Isten a színes bőrűeket szereti, a fehéreket, pedig utálja és el fogja pusztítani. (azt tudnotok kell, hogy Natalie nagyon vallásos, de nem katolikus, valamit szociológiát tanul otthon… szóval őt különösen érdekelte ez a dolog)  A másik csoportosulásnál (másik vallási csoporthoz tartoztak) a probléma tárgya, hogy mi az, hogy a nők nadrágban járnak… Ezek a dolgok így leírva tudom nem hatnak olyan érdekesnek, de ott az volt…
Haza indulás előtt még elvittem Natalie-t az M&M’s Store-ba, (mert úgy nem lehet eljönni a TQ-ről, hogy valaki nem járt még az M&M's Store-ba), majd beszereztünk egy meleg kávét, és irány vissza a Penn Station. 
Persze lekéstük pont a vonatot (East R.-be csak óránként megy.. )… így várnunk kellett vagy 50 percet, amit kivételesen nem sajnáltam annyira. NYC még vonatot lekésni is jó dolog… hihetetlen ez a City komolyan mondom nektek. Ami itt nincs,és nem történik meg… az egyszerűen nem is létezik!!! 
 

Iszonyatosan hulla fáradtan értem haza olyan éjfél felé, mert nagyon sokat sétáltunk, de megérte… újabb szupi szombatom volt!!! Vasárnap csak 11 felé keltem. Gyönyörű idő volt, de nem mentem semmi extra helyre… ilyen kis pihis napot tartottam magamnak. Nem vágytam ,másra. Úgy volt hogy Larissával együtt vacsizunk, fincsi amcsi hambit, de aztán a gyerkőce beteg lett így dolgozott vasárnap este. (és sajnos azóta se tudtunk személyesen talizni…)Pedig alig várom már hogy meséljen nekem Disney World-ről.  Napközben kitakarítottam a kis autómat,(vasárnapi autó takarítás... mintha csak otthon lennék :) ) és délután egy nagyot sétáltam a napsütésben RVC-ben. Imádtam, ahogy sütött a nap… még a téli kabim se kellett… talán itt a tavasz???? Jaj de jó lenne, de majd meglátjuk. Este pedig megnéztem élőben az Oscar díjátadást!!!!

És még valami fontos, talán a hét legjobb eseménye :megérkezett Betti!!!! …. Egy magyar lány akivel együtt dolgoztunk az RTL-nél. A párja itt kapott munkát NY-ban és ideköltöztek. Nagyon örültem neki, a hétvégén talizni is fogunk… és még utána nagyon-nagyon sokszor!!!! Olyan rendi volt, hogy elhozott nekem sok olyan cuccot ami 44 napja a bőröndömön kívül rekedt… amiért iszonyúan hálás vagyok. Te jó ég… már majdnem másfél hónapja itt vagyok… nagyon rohan az idő, amikor jól érzi magát az ember.

millió pusz Nektek… újra a napocska aló!!!

Dóri

14 megjegyzés:

  1. Sziaaaa Dóriiii,

    Nagyon jó olvasni a soraid, és nagggyon örülök, hogy jól érzed magad :)
    Itt nincs semmi különös, hétfőtől lesz asszisztens is :)
    Írj minél többet és gyakrabban!!!

    Hiányzol!
    Puszi: Linda

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Örülök, hogy végül jó kedved lett. :) Elmentek a felhők, hála. :)
    Megkérdezhetem, hogy mit csináltál az RTL-nél? Rtl klub? :)

    Évi

    VálaszTörlés
  3. Linda!!!!!!!!!! I miss You too!!!!!!...ha van időd engem a semmi is érdekel, mert ami otthon történik az nekem mind valami:):)

    VálaszTörlés
  4. Évi2:Igen RTL Klub, médiakutató voltam a kutatási igazgatóságon, nagy részben nézettségi adatok elemzésével foglalkoztam...

    VálaszTörlés
  5. Ez mekkora beszólás!: "az én rendetlenségem itt felér már a renddel"
    :)

    Ha ott lettem volna, tuti elmegyek veled szombaton bulizni:)

    Háhá, a video oltári, nagy kedvencem a pasi:)

    Have fun in NY, puszi! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Nem ismerjük egymást!
    lenne egy pár kérdésem, és nem találom a mail címed.
    Tudnál adni egy címet ahol pár kérdést feltehetnék?
    Előre is köszönöm, és örülök hogy kijutottál és persze annak is hogy blogot írsz!

    Kata

    VálaszTörlés
  7. Szia Dóri!
    Pár órája beszéltünk Skype-on :) Rászántam magam a kommentre, juhú :)
    Én is nagyon örülök Bettinek, szerintem még sok közös élményben lesz részetek. Mindig jó egy magyarral megosztani a mindennapok örömeit-bánatait.
    Tök jó hogy neked is van már dél-afrikai barátnőd. Ők egy külön "kategória", ha lehet így mondani :) És én is csomót tanultam az országukról.
    Amit még tegnap akartam mondani: ne hagyjátok ki az április-május elején levő "cherry blosson festival"-t a Brooklyn Botanic Gardenben. Gyönyörű szép pinkbe borul minden a fákon és a park is csodás. A honlapon le tudod csekkolni, hogy mikor lesz pontosan a virágzás, mert az időjárás miatt minden évben máskor történik. A diákjegy 4 dolcsi.
    www.bbg.org
    Pusziii

    VálaszTörlés
  8. CSilli = a gyorssegély, tudakozó... és minden egyben 0-24-ben:):):) Hihetetlen vagy, annyi jó ötlet, annyi segítség...Elmegyünk tuti, és nagyon köszi ezt is, és a tegnap esti skype-os segítséget, az útvonalakat, és mindent...!!!!!!!!!!
    pusz

    ps remélem jókis melód lesz az új helyeden, SOKÁIG, és akkor jösz NYC-be látogatóba. A blogom legtutibb bejegyzése lenne... "Csilli returned to NYC!!!!"

    VálaszTörlés
  9. Dóri, a Bahamákon is összefuthatunk, ha gondolod. Ott még úgysem voltam :) És akkor "Dóri & Csilli reunited at the Bahamas" lenne a cím...ez sem rossz :D
    Várom a bankkártyás bejegyzést!
    Pusszancs

    VálaszTörlés
  10. Csilli! Hol melózol?

    Dóri, az a sajttorta nagyon izgatja a fantáziámat :p

    VálaszTörlés
  11. Dóri: Morgan Stanley a cég neve és Budapesten van.

    VálaszTörlés
  12. Mikoora várhatjuk a következő bejegyzésedet Dóri? :P Kíváncsi vagyok, mi van veled ott kint :D

    VálaszTörlés